Корисник комуналних услуга може да изјави рекламацију поводом рачуна за комуналне услуге.
Да би се обезбедило ефикасно сервисирање рекламација поступак је следећи:
- Корисник комуналних услуга може да изјави рекламацију усмено на шалтеру рекламација референту службе односа са потрошачима, телефоном 0800 034 030, писаним путем, електронским путем e-mail: prodaja@jkpbukulja.rs уз доставу рачуна за комуналне услуге (копија рачуна). Потрошач има рок од осам дана од доставе рачуна да пријави рекламацију на рачун за утрошену воду и комуналне услуге.
- Референт односа са потрошачима поред рекламација које одмах решава по одлуци бр 03-3203/2 од 25.10.2012. године, дужан је да достави РЈ Продаја сложеније захтеве који се односе на рекламације рачуна за комуналне услуге који ће бити прослеђени комисији за рекламације, а која је обавезна да у року од осам дана од дана пријема рекламације, писаним или електронским путем одговори кориснику комуналних услуга на изјављену рекламацију.
- Одговор напред наведене службе на рекламацију рачуна корисника комуналних услуга мора да садржи одлуку да ли прихвата рекламацију корисника, изјашњавање о захтеву корисника комуналних услуга и конкретан предлог и рок за решавање рекламације. Рок не може да буде дужи од 15 дана од дана подношења рекламације.
- Служба односа са потрошачима ја дужна да поступи у складу са одлуком, предлогом и роком за решавање рекламације рачуна за комуналне услуге, уколико је добила претходну сагласност корисника комуналних услуга. Уколико служба односа са потрошачима из објективних разлога није у могућности да удовољи захтеву корисника комуналних услуга у року који је договорен, дужан је да о продужењу рока за рекламације обавести корисника комуналних услуга и наведе рок у коме ће захтев решити, као и да добије његову сагласност, што је у обавези да евидентира у евиденцији примљених рекламација.
Продужење рока за рекламације могуће је само једном.
Бесплатна телефонска линија за подношење рекламација 0800 034 030
e-mail: prodaja@jkpbukulja.rs